Wednesday, July 29, 2009

saya bukan MALAIKAT!

saya bukan seorang yang tidak ada hati dan perasaan..

saya bukan seorang yang mempunyai hati kering..

saya bukan seorang yang tinggi kesabarannya..

saya bukan tempat untuk disinggahi bila perlu sahaja..

saya bukan objek yang boleh di perkotak-katikkan..

saya bukan boneka atau patung perhiasan..

saya bukan MALAIKAT

sebab..

saya manusia yang normal,

saya ada hati dan perasaan,

saya ada tahap kesabarannya,

saya tahu erti sakit, kecewa, sedih,

saya mahu dihargai,

saya punya maruah diri,

kerana,

saya sudah penat dan mahu berehat.....

mahu jadi muda remaja semula...



jadi,

saya mahu hidup tidak memikirkan orang lain lagi..

cukup setakat ini...


p/s: saya diam ertinya saya mengalah.. TAPI mengalah itu bukan bererti saya kalah.. sbb saya pernah berjuang dengan mempertaruhkan nama dan juga maruah.. tetapi, qada n qadar itu mengatasinya segalanya.. dan kini biarkan segalanya berlaku selaras dengan ketentuanNYA..

No comments:

Post a Comment