Tuesday, April 28, 2009

ilusi optik kah? chehhh

after so much effort on consumer paper, i got 4 days off before the triple-sweet paper.. yang berderet-deret.. cyber law (28/4), muamalat(29/4) n hubungan insan(30/4).. semua kene baca.. BOSANNNN.. aku dengan suci hatinya ingat paper cyber (hari ini) petang pukul 3.30pm.. siap bg tau pada sufi.. n siap planning xnak study mlm td sebab nak baca pagi ni.. hahaha.. tup2, sufi btau yang paper cyber pagi.. jeng3.. pukul 830am.. kuhik2.. tersedak!! ilusi optik betul.. !!! nyampah2.. pastu dengan kelam kabutnya aku mentelaah cyber yang banyak mcm haram tuh.. aduiii.. bajet2 nak bangun pukul 3am.. sekali aku bgn kul 530am.. ha.. amik kau as! last minute lagik! semua x jalan.. hancur betul la sem nh! swear to Allah.. aku jawab cyber td.. dengan x tahu ape yang aku merapu! kuang3.. got 4 more papers to go before cuti yang sangat panjang.. wahhhhhhh... x sabar sangat!! cepat la.. exam was boring as always! hahahah....


btw, nak wish pada mr Afiq Ahmad, yang sedang ber'chicken pox', semoga cepat sembuh! you go girl! opps! haha.. silap! u go dude! heheh=)=)=)

No comments:

Post a Comment